Loading Een ogenblik geduld
De pagina wordt geladen
Loading
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geïntegreerde business-, merk- en communicatiestrategie voor uw bedrijf

Datum:   23 mei en 6 juni 2012

Docent:  Geert Vanhees
Locatie:  Bergensesteenweg 94 – 1651 Lot
 
 

De opleiding


Zelfstandige zijn en een zaak leiden is geen sinecure: de zaakvoerder beheert de financiën, werft personeel aan, staat in voor de verkoop, draait mee in de productie, verzorgt de PR-activiteiten en zoveel meer. Ondertussen staan uw concurrenten natuurlijk niet stil en komt het er op aan om een antwoord te kunnen geven op o.m volgende vragen:
  • Hoe blijft mijn omzet stabiel? Hoe kan ik verder groeien?
  • Hoe kan ik marges verhogen door mij meer op bepaalde activiteiten te focussen en andere minder aandacht te geven?
  • Heb ik een sterke positionering?
  • Hoe wil ik dat een klant denkt over mijn bedrijf en hoe blijf ik zaken doen met hem?
  • Hoe kan ik de communicatie naar mijn klant organiseren? Maak ik gebruik van sociale media?
  • Hoe overleef ik een recessie?
  • Wanneer moet ik beginnen met een CRM strategie om mijn klanten trouwer te maken en zowel winst als omzet te verhogen?
U krijgt een antwoord op al deze vragen tijdens de opleiding Business, merk- en communicatiestrategie voor uw bedrijf.

 

De docent


Geert Vanhees is sinds 2004 oprichter van het consultingbureau 4Growth en gespecialiseerd in groeistrategie en positionering. Hij startte zijn loopbaan als marketingmanager en ‐directeur. Hij werkte later in verschillende toonaangevende communicatiebureaus waaronder BBDO en Saatchi&Saatchi, als account director, strategic planner, managing director/partner en bestuurder.
Geert Vanhees is sinds 2004 gastdocent aan de Vlerick Leuven Gent Management School en doceert er thema’s als branding, B‐to‐B strategie, positionering, marketing en innovaties. Hij geeft ook opleidingen bij Kluwer Opleidingen, waaronder product management en marketing binnen een Mini‐MBA programma, CRM en Business Modelling en innovations. Hij is ook al jaren ad hoc gastdocent bij VOKA, VKW en andere ondernemersorganisaties.
In 2010 heeft Smismans & Partners beroep gedaan op Geert voor het ontwikkelen van een marketing- en communicatiestrategie, waar o.a. het concept ‘Totaalbescherming’ uit is voortgekomen.

 

De reacties


Zeer goed gedaan.’ 
AD Plastic Injection BVBA Denayer
 
Nogal warm in de zaal (deur of venster openzetten). Heel leuke manier om kennis te maken met uw bedrijf. Is heel interessant! Bedankt.’ 
Resto Kipso

Tof initiatief. Wij zijn geïnteresseerd in meer zo’n avonden.’ 
Fly Away
 
Heel interessant: permanent zelf theorie aan huidige situatie kunnen toetsen.’ 
Bart Van Den Daele, Auvicom

Ik wou graag nog even van de kans gebruik maken om jullie te bedanken voor de leerrijke info-avond van gisteren.
Het was zeer interessant en zet een mens (nog) eens aan het denken ;-) Bovendien een puike organisatie! 
Jens Plantefève-Castryck, Luckx


Kijk hier voor een fotoimpressie van de avond.